يا اگر شادی زيبای تو را به غم غربت چشمان خودم می بندم .
من صبورم اما . . .
چقدر با همه ی عاشقيم محزونم !
و به ياد همه ی خاطره های گل سرخ
مثل يک شبنم افتاده ز غم مغمومم .
من صبورم اما . . .
بی دليل از قفس کهنه ی شب می ترسم
بی دليل از همه ی تيرگی تلخ غروب
و چراغی که تو را ، از شب متروک دلم دور کند. . . می ترسم .
من صبورم اما . . .
از طلوعی که تو در من کردی بزرگی را از کوته اندیشی تو دیدم...
و با غروبت که تو در من کردی بزرگی را از کوته اندیشی خودم دیدم...
آه . . . اين بغض
ای عشق ما را رها نکن Do Not Drop My LOVE...ما را در سایت ای عشق ما را رها نکن Do Not Drop My LOVE دنبال میکنید
برچسب: به خدا مرتضی پاشایی,به خدا زوده,به خدا میسپارمت,به خداحافظی تلخ تو سوگند,به خدا,به خدا پاشایی,به خدا کافر اگر بود,به خدا گفتم,به خدا اعتماد کن,به خدا مسلمون نیستی, نویسنده: بازدید: 174