ای عشق ما را رها نکن Do Not Drop My LOVE

خرید بک لینک
اگه یه روز فرزندی داشته باشم، بیشتر از هر اسباببازی دیگهای براش بادکنک میخرم. بازی با بادکنک خیلی چیزا رو به بچه یاد میده. بهش یاد میده که باید بزرگ باشه اما سبک، تا بتونه بالاتر بره. بهش یاد میده که چیزای دوست داشتنی میتونن توی یه لحظه، حتی بدون هیچ دلیلی و بدون هیچ مقصری از بین برن، پس نباید زیاد بهشون وابسته بشه. و مهمتر از همه بهش یاد میده که وقتی چیزی رو دوست داره نباید اونقدر بهش نزدیک بشه و بهش فشار بیاره که راه نفس کشیدنش رو ببنده، چون ممکنه برای همیشه از دستش بده ای عشق ما را رها نکن Do Not Drop My LOVE...ادامه مطلب

ما را در سایت ای عشق ما را رها نکن Do Not Drop My LOVE دنبال می‌کنید

برچسب: اگه یه روز,اگه چشمات بگن آره,اگه عشق همینه,اگه عاشقت نبودم,اگه این زندگی باشه,اگه به تو نمیرسم,اگه میتونی منو بگیر,اگه لمسم کنی شاید,اگه گفتم خداحافظ,اگه گفتی من کیم, نویسنده: بازدید: 129 تاريخ: جمعه 26 شهريور 1395 ساعت: 20:57

به خدا دست خودم نيست اگر می رنجم يا اگر شادی زيبای تو را به غم غربت چشمان خودم می بندم .من صبورم اما . . .چقدر با همه ی عاشقيم محزونم !و به ياد همه ی خاطره های گل سرخ مثل يک شبنم افتاده ز غم مغمومم .من صبورم اما . . .بی دليل از قفس کهنه ی شب می ترسم بی دليل از همه ی تيرگی تلخ غروب و چراغی که تو را ، از شب متروک دلم دور کند. . . می ترسم .من صبورم اما . . .از طلوعی که تو در من کردی بزرگی را از کوته اندیشی تو دیدم...و با غروبت که تو در من کردی بزرگی را از کوته اندیشی خودم دیدم... آه . . . اين بغض ای عشق ما را رها نکن Do Not Drop My LOVE...ادامه مطلب

ما را در سایت ای عشق ما را رها نکن Do Not Drop My LOVE دنبال می‌کنید

برچسب: به خدا مرتضی پاشایی,به خدا زوده,به خدا میسپارمت,به خداحافظی تلخ تو سوگند,به خدا,به خدا پاشایی,به خدا کافر اگر بود,به خدا گفتم,به خدا اعتماد کن,به خدا مسلمون نیستی, نویسنده: بازدید: 185 تاريخ: جمعه 26 شهريور 1395 ساعت: 20:57

من که به روی خودم نمی آورم٬گاهی به جای همه ی تنهايی هالبخند تلخی می زنم که مثلاْ خدا هست و...لابد اتفاقی خواهد افتاد...انگار نه انگار که اتفاقهاسالهاست که فريبت داده اندانگار نه انگار که ترانه های «دوستت دارم»٬تنها لبخندی گذرا شده استبر دهان کسانی که می خواهند چيز های ديگری بشنوند.همان بهتر که خودت رابه کوچه ی روزهای نيامده بزنیثانيه ها را تا انتهای تنهايی بشمریو به خواب عميق دوست داشتن بروی... دلم گرفته است... ،اما نه انتظار سنگ صبوری است نه شانه ای برای گریه ...هیچ! ... اعتراف میکنم از این پیله خسته ام ...پیله ی من تنها ای عشق ما را رها نکن Do Not Drop My LOVE...ادامه مطلب

ما را در سایت ای عشق ما را رها نکن Do Not Drop My LOVE دنبال می‌کنید

برچسب: انتهای تنهایی,انتهای تنهایی من, نویسنده: بازدید: 210 تاريخ: جمعه 26 شهريور 1395 ساعت: 20:57

گاه می اندیشم ، خبر مرگ مرا با تو چه کس می گوید؟آن زمان که خبر مرگ مرا از کسی می شنوی، روی تو را کاشکی می دیدم شانه بالا زدنت را بی قید و تکان دادن دستت که مهم نیست زیاد و تکان دادن سر را که ، عجیب ! عاقبت مرد ؟! افسوس کاشکی می دیدم!من به خود میگویم : چه کسی باور کرد جنگل جان مرا آتش عشق تو خاکستر کرد... شنیدن این آهنگ من رو با خودش میبره به شبیکه دلم میخواست یه گوشه ی د ای عشق ما را رها نکن Do Not Drop My LOVE...ادامه مطلب

ما را در سایت ای عشق ما را رها نکن Do Not Drop My LOVE دنبال می‌کنید

برچسب: گاه می اندیشم خبر مرگ مرا,گاه می اندیشم,گاه می اندیشم چندان مهم نیست,گاه می اندیشم احمد شاملو,گاه می اندیشم خبر مرگ,گاه می اندیشم چندان,گاه می اندیشم مجتبی کاشانی,گاه می اندیشم محسن چاوشی,گاه مي انديشم,شعر گاه می اندیشم, نویسنده: بازدید: 221 تاريخ: جمعه 26 شهريور 1395 ساعت: 20:57

صفحه بندی