من که به روی خودم نمی آورم٬
گاهی به جای همه ی تنهايی ها
لبخند تلخی می زنم که مثلاْ خدا هست و...
لابد اتفاقی خواهد افتاد...
انگار نه انگار که اتفاقها
سالهاست که فريبت داده اند
انگار نه انگار که ترانه های «دوستت دارم»٬
تنها لبخندی گذرا شده است
بر دهان کسانی که می خواهند چيز های ديگری بشنوند.
همان بهتر
که خودت را
به کوچه ی روزهای نيامده بزنی
ثانيه ها را تا انتهای تنهايی بشمری
و به خواب عميق دوست داشتن بروی...
دلم گرفته است... ،اما نه انتظار سنگ صبوری است نه شانه ای برای گریه ...هیچ! ... اعتراف میکنم از این پیله خسته ام ...پیله ی من تنها پیله ایست که هیچگاه پروانه ای از آن بیرون نمی آید
ای عشق ما را رها نکن Do Not Drop My LOVE...ما را در سایت ای عشق ما را رها نکن Do Not Drop My LOVE دنبال میکنید
برچسب: انتهای تنهایی,انتهای تنهایی من, نویسنده: بازدید: 199